pondělí 23. února 2015

Nákupy Teta Drogerie ...

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska jsou to nákupy v Teta drogerie, které jsem si neodpustila, jelikož jsem ji nenavštvívila cca 3 měsíce.
 
Začnu asi maskami na pleť od značky Freeman, ze kterých mám velikou radost.
 

 
Proč jsem si vzala hned dvě? Byly ve slevě...sleva okolo 50kč.

 
Tato maska je novinka a jedné so pleťovou masku gelovou.  Přírodní rostlinné extrakty s vitaminem C.

 
Druhá maska je s dřevěným uhlím a tmavým cukrem po kterém opravdu voní.

 
Musím říct že s těmito maskami jsem spokojená, jen co mi malinko vadí je balení, které je velice až možná zbytečně velké.

 
Neodolala jsem sprchovému gelu Nivea  a také jsem potřebovala krém ne celulitidu.

 
Tento sprcháč je pro mě novinkou, tak uvidím.
 
 


 
Dermacol přípravek proti celulitidě, pěkné fialové balení.

 
Slibuje zeštíhlení o jednu konfekční velikost .. nedělám si iluze.

 
Jedná se tedy o vypínací gel na hýždě o boky.

 
Noční a denní krém od Dermacolu jsem nikdy neměla, ale vzhledem k tomu, že krém mě vyšel na 60Kč, tak jsem si je pořídila.

 
Denní krém v obsahu 50ml.

 
Noční krém opět v obsahu 50ml. Jedná se o krém vhodný pro suchou pokožku, což bude zvláště v zimní období velice dobré. Je také hypoalergenní.

 
Balení není příliš luxusní, ale za tu cenu mi to prostě nijak nevadí.
 

 
V naší Teta drogeii U Anděla mají docela slušný výběr dekorativní kosmetiky.

 
UMA kosmetika je pro mě neznámou, přes to jsem si pořídila bázi pod make-up na doporučení jedné blogerky.  Uvidíme, jaký bude.

 
Já naprosto miluju nude oční stíny, proto jsem si i tuto menší paletku pořídila.

 
Balení je takové nic moc, ale zase je výhodná cena. Takže jsem spokojená. Pigmentace není nejhorší.

 
No a poslední radost jsem si udělala koupí tohoto krásného nude laku na nehty od značky Gabriella Salvete, je to můj první výrobek od této značky. :-)
 

 
Tak to byl můj nákup v Teta drogerii.
 
Máte také rádi masky na obličej od Freemanu?? Popřípadě mi dejte prosím tip.
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...