pondělí 16. února 2015

Nové kousky v mém šatníku :-))

 
 
 
 
 
 
 

AHOJ, AHOJ,

Jelikož jsem zjistila, že mám veliké mínusy ve svém šatníku, tak jsem se to pokusila napravit a maličko jsem obnovila a doplnila svůj šatník o pár trendy - alespoň pro mě trendy kousků.

 
Toto jsou moje nově pořízené kousky oblečení, ze kterým mám velikou radost :-)))
 
 
 



 
Pořídila jsem si kalhoto-legýny, které jsou velice teplé. Mají vysoký pas a dle prodavačky dělají skvělou postavu. To nemohu posoudit.

 
Na stehnech mají uprostřed takový šev, který se mi líbí.
Jsou skutečně pohodlné, teplé a šik.

 
Mám je v černé barvě a stály mě cca 400Kč v jednom obchůdku u nás U Anděla na Praze 5.

 
Záběr zezadu. Bohužel nemají kapsy, což shledávám  maličko nepraktické.

 
Další kousek, který jsem si pořídila je flanelová košile, do které jsem se naprosto zamilovala.

 
Pro mě značka no name Kularium ve velikosti 38. Sice bych snesla velikost 36, ale tato velikost mi nevadí. Bohužel 36 velikost neměli.

 
Detail kapsičky, omlouvám se za ten prst...grr...

 
Naprosto šik detail na loktech, opravdu se mi toto moc líbí.

 
Košile je opravdu krásně šikézní, z příjemného materiálu.

 
Cítím se v ní dobře. Košile mě vyšla na 420Kč.

 
Tento delší svetřík alá šaty jsem pořídila ve stejném obchůdku za 200Kč - 460Kč je cena bez slevy.

 
V oblasti klíčních kostí je krásný detail zlatého zipu s kamínky a perličkami.

 
Svetřík je z velice příjemného materiálu, podotýkám nekousavého, což je prima.

 
Původní cena byla 460Kč, ale já ho koupila ve slevě za 200Kč.

 
Vybírala jsem mezi tmavší šedivou, světlejší šedivou, ale nakonec jsem se rozhodla pro tuto béžovou.

 
Velikost L/XL mi přijde matoucí, spíš bych řekla, že se jedná o S maximálně M.


 
Starorůžová blůzka-halenka-tunika, záleží, kdo jak tomu bude říkat, je naprosto úchvatná.

 
Po pravdě musím říct, jestli je toto zadní část nebo přední, ale já jsem se rozhodla, že tuto mašli budu nosit dozadu.

 
Krásná volná blůzka z naprosto skvělého materiálu mě vyšla na 220Kč. Má krásný detail u krku ve formě štrasu a rukávy jsou z umělé krajky.
 
Už se těším, až ji vyvětrám.

 
Ještě detail nohavic legíno-kalhot, bohužel jsou mi delší, ale to všechny kalhoty, takže si je ohrnuji a slouží naprosto skvěle.
 
 
Tyto kousky jsem pořídila ve dvou nákupech.
 
Také máte občas záchvat nakupování oblečení?
 
Obávám se, že jsem neskončila. Můj šatník potřebuje obměnu.
 
Krásný den přeji.
 
papa E.
 
Pokud budete chtít, ráda se Vám v oblečení vyfotím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...