sobota 14. února 2015

Vypotřebováno POŠESTÉ

 

AHOJ, AHOJ,

 
 opět se mi tady nahromadily výrobky a produkty, které jsem dopotřebovala, tak Vám je představím.
 

 
Je toho poměrně dost.....

 
Vlhčené ubrousky: žluté kupuji v levných knihách a jsem s nimi spokojená, nepoužívám je však na obličej a na odličování, pouze na otírání rukou či předmětů.
 
Balea vlčené ubrousky jsou prima, ale mě dráždí okolí očí, takže spíše nemohu doporučit.

 
Ebelin bavlněné odličovací tampony jsou mojí stálicí a jsou moc prima.
 
 

 
Balea koupelová koule s vůní čokolády krásně voněla, ale bohužel nic moc ve vaně nedělala a při vypouštění musíte použít sítko, jinak by Vám částečky, které se z koule uvolní mohly ucpat odpad. Za mě spíše ne.

 
YC vosky jsem vypotřebovala celkem 4.
 
Fluffy towels voní naprosto dokonale a tak krásně čistě a příjemně.
 
Sugared apple je nej vosk.

 
Candy cane lane a Cranberry ice jsem pálila začátkem ledna a udržovala jsem si tím ještě vánoční atmosféru. Tyto vůně jsou obě moc příjemné a lehce kořeněné. Doporučuji.

 
Vypálené vosky z aromalamp vyndávám tím způsobem, že celou aromalampu dám do mrazáku na pár hodin a poté vosky sami vypadnou.
 
Já tyto vosky nevyhazuji, ale dávám si je do prádla, kde mi příjemně voní dál. :-))

 
Tuto svíčku jsem dostala k Vánocům.

 
Krásně jemně vanilkově voněla, dlouho vydržela a líbilo se mi její balení.

 
Four seasons zpevňovač nehtů jsem zdárně dopotřebovala a naprosto báječný!
 
Báze Urban Decay pod oční stíny jsem dostala od nejlepší blogerky . Báze byla dobrá, od tak profláknuté značky bych asi čekala více.
 
Vzoreček Isis Pharma extra hydratačního krému jsem ráda vyzkoušela, ale momentálně mám jiné, tak si ho pořizovat nehodlám, ale spokojenost byla.
 
Balea mandlový balzám na rty jsem chválila již tady.
 

 
Mixa micelární vody je báječná a pořídila jsem si ji včera znovu.
 
Garnier pleťové krémy byly zimním kaufem :-)

 
Lactacyd s tímto produktem jsem byla spokojená, nemám  mu, co vytknout.
 
Balea holicí pěna s názvem letní zahrada s vůní manga byla příjemná, dobře plnila svou funkci, jen docela barvila.

 
Avon třpytivý krém byl naprosto báječný.
 
Balea krém proti celulitidě je příjemný na pleti , ale přijde mi, že nic nedělá. Asi nejlepší je na něm výhodná cena.
 

 
Rexona  deodorant je mým oblíbencem, báječně funguje.
 
Na dno jsem si sahla i s mým Chanel parfémem.
 
Ebelin acetonový odličovač mám ráda, jelikož dobře odlakovává.
 

 
Padly i sprchové gely a také balea pěna do koupele, která je za velice výhodnou cenu, dobře pění, sice moc nevoní, ale jinak jí  mohu hodnotit kladně.
 
Balea sprchový gel s vůní nektarinky a kokosu je mým nejoblíbenějším. Více se o něm zminuji zde.
 
Balea vanilkový sprchový gel z limitované edice mě zklamal, nevoněl mi, barvil celou vanu.
 
 

 
Avon velký sprchový gel jsem dostala od kamarádky s vůní růží a nebyl špatný, jen přišel docela dost tuhý.
 
Dermacol sprchový gel s vůní hroznu a limetky byl naprosto báječný, krásně svěže voněl a dobře pěnil.

 
Balea šampon na vlasy s olejem byl naprosto báječný.
 
A i balea lak na vlasy volume effect 4 je také velice dobrý.
 
 
To by bylo moje šesté vypotřebováno.
 
Jaké produkty nejčastěji spotřebováváte Vy??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...