sobota 28. března 2015

Baby Powder - Yankee Candle

 

AHOJ, AHOJ,

Dnešní článeček bude spíše takové menší zklamání.
 
Vosky Yankee Candle mám velice ráda a ráda je také zkouším.
 
 
 
 
Tento vosk Baby Powder jsem si pořídila sama za 55Kč.
Zabalený voněl velice příjemně a tak jemně, což jsem si říkala, že bude dobré pro jarní období či jak neutrální vůně.

 
 Vosk slibuje ...... Doba hoření:přibližně 8 hodin
Popis vůně: (Dětský pudr) Něžná a hebká vůně připomíná chvilky strávené s čerstvě narozeným miminkem. Krémové aroma dětského pudru a tichá záře štěstí – příjemná a nevtíravá vůně.

 
Za mě musím bohužel říct, že tento vosk voněl docela dost výrazně a to jsem vypálila několik čajových svíček. Do aromalampičky dávám čtvrtinu vosku.
Mě bohužel voněl docela dost chemicky, nepříjemně a dokonce bych ho srovnala s vonítkem na wc.
 
Bohužel za mě je tato vůně zklamáním, ale věřím, že vůně jsou velice individuální.
 
Máte také nějakou negativní zkušenost s vosky YC?
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...