pondělí 9. března 2015

ČERNÝ CUKR – dokonalá čistota

 

AHOJ, AHOJ,

 Dneska mám pro Vás recenzi a na paškál jsem si vzala BÁJEČNOU PLETOVOU MASKU OD FREEMANA.

 
Jedná se o pleťovou masku, která čistí a krásně projasní obličej díky dřevěnému uhlí a černému cukru.
Tato maska může sloužit i jako peeling a na mě má naprosto báječné projasňující účinky a když si ji nanesu, tak mám pocit, jako by se mi pleť zahřála.

 
Tato unikátní maska a scrub v jednom má dvojí detoxikační účinky. Aktivované rostlinné uhlí s přirozenými čisticími účinky pomáhá absorbovat mastnotu a nečistoty, aniž by pleť nadměrně vysušilo. Černý cukr pomůže odstranit odumřelé kožní buňky, takže je pleť hebká a jasná. Maska se dokonale hodí pro všechny typy pleti

 
Krásně sladce voní a opravdu mám po nanesení o obličej pocit, jako by mi ho zahřívala.

 
Konzistence je spíše taková gelová a hůř se nanáší, ale to je asi jediná výtka.

 
TUTO MASKO OPRAVDU NEJDE JEN DOPORUČIT.
 
No a jaké jsou Vaše oblíbené masky na obličej??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...