neděle 1. března 2015

Moje nude paletky

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska bych Vám ráda představila své NUDE PALETKY, které vlastním.

 
Mám celkem tři.

 
Tato paletka je od Avonu z řady Luxe a obsahuje 4 stíny, které jsou poměrně dobře pigmentované, leč malinko práší a bez báze mi nedrží na očích.
Pokud Vás tyto stíny zajímají více, tak se podívejte tady na článek.

 
 Paletka The Buff od W7 je pro mě taková sporadická.

 
Příliš ji nepoužívám, ale není to špatný nákup.

 
Více se o ní můžete dozvědět zde

 
Další a třetí paletka je od značky UMA, kterou nemám příliš odzkoušenou, ale zatím po cca týdenním používání mi přijde velice fajn.
 
 
Balení je taková obyčejné, ale zase když si vezmu, že tato paletka mě stála 129Kč, tak je to uspokojivé.

 
Stíny malinko práší, ale s tím já mám hold docela problém.
Pigmentace docela dobrá. Vzhledem k ceně mohu doporučit asi nejvíc ze všech mých nude paletek.
 

 
Tak to byly moje nude paletky.
 
Také se rádi líčíte přirozenými odstíny, tak jako já??
 
Máte doporučení na paletky?
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...