úterý 24. března 2015

Nákupy: Benu Lékárna, Teta drogerie

 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásné jarní dny.
Také máte rádi jarní počasí a kytičky?? .-))

 
Vypravila jsem se na menší nákupy.
Jen bych ráda podotkla, že vše jsem potřebovala, neboť mi produkty došly.

 
Tyto výrobky jsem pořídila v naší malé Košířské Teta drogerii.

 
Do lékárny jsem si šla koupit panadol proti teplotě a čeho jsem si nevšimla..březnové akce na Biodermu. Dvě balení micelární vody 500ml kus za 570Kč. No nekupte to, odolali byste??

 
Jelikož v současné době používám deodorant od Balea nejsem s ním příliš spokojená, tak jsem si pořídila deodorant od Nivea. Ještě tu Baleu budu testovat.

 
Pěny na holení :-) Manžel ráno dopotřeboval svou pěnu na holení Gillete, kterou rád používá, tak jsem mu ji pořídila znovu. A paní prodavačka mi doporučila pěnu pro mě tuto Femina krémová pěna na holení. Inu uvidíme.

 
Šampon na vlasy Elvine Loreal jsem nikdy neměla. Možná, že se ani nejedná o originální výrobek od Lorealu, ale voní příjemně a říkala jsem si, že za cenu 99Kč by se snad nemělo jednat o neoriginální produkt.

 
Celkově se ví, že arganové oleje mají blahodárné účinky obzvláště na vlasy, možná i proto jsem si šampon pořídila.

 
Sprchových gelů není nikdy dost. Oslovily mě Dave.
Tento je z nějaké zimní kolekce, tak si troufám tvrdit, že bude hydratační. Voní tak nějak neutrálně.

 
Tento sprchový gel s vůní po pomeranči je krémový, ale obsahuje drobné částečky, které plní funkci peelingu. Bohužel po prvním použití musím konstatovat, že moji pokožku vysušuje a úplně mi nevoní.

 
Cena také nijak extra výhodná kus za 49Kč.



Kuličkový deodorant byl v akci za 19Kč, proto jsem si ho pořídila, ale vím, že poputuje dál.
 

 
Mycí gel na obličej jsem opravdu potřebovala, neboť mi ráno došel.
Ryor je sázka na jistotu.

 
Sice je vyšší cena, ale věřím, že budu velice spokojena.

 
Jedná se o mycí gel s minerály, který by měl jemně čistit pleť.

 
Obchůdek v našem okolí Druhá šance je jedním z těch, která jedno za kvartál navštívím.
Pořídíte tam naprosto vše. Jedná se o takový značkový sekáč.



Neodolala jsem a pořídila si parfém od DKNY Be Delicios, který mi nyní došel.
Balení není plné, ale vím, že se jedná o originál. Toto zboží se do krámku dostává z vyklízených bytů po velvyslancích.
 

 
Ve flakonu je cca 30ml z 50ti ml za krásnou cenu 352Kč. A věřte mi, že se skutečně jedná o originál.
 

 
Tak to byly moje nákupy.

 
A čím jste se nechali zlákat Vy??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...