neděle 15. března 2015

Nákupy pro radost :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 v sobotu jsem si zašla na menší nákupík, jen tak pro radost.
 
 

 
V DM drgerii jsme si koupila duo na péči o vlasy od Balea s vůní vanilky a mandlí.
 
Nejsem si nyní jistá, ale já se domnívám, že se jedná o novinku.

 
Každopádně šampon s kondicionérem se prostě u mě neztratí.

 
Vlhčené ubrousky zakoupené u Vietnamců za 49Kč 100ks ráda používám.

 
V drogerii jsem si také pořídila peeling od Garnieru. Tuto řadu Pure mám velice ráda a zatím jsem nenašla produkt od Garnier, který by mi nevyhovoval.

 
Jedná se tedy o peeling, gel a masku v jednom, musím se přiznat, že tyto produkty spíše využívám, jen jako peeling, ale pokusím se ho vyzkoušet i jako masku a poté dám vědět.

 
Jelikož mi dochází moje tonikum proti akné od Avonu, které jen naprosto fantastické, ale nebudu si v blízké době objednávat, tak jsem chtěla vyzkoušet konkurenci.

 
Clean Clear jsem kdysi používala byla jsem spokojená, ovšem se mi malinko změnila pleť, tak uvidím, jak budu spokojená, ale věřím, že budu. :-)



 
Tuto bázi pod oční stíny od Dermacolu jsem si chtěla pořídit již delší dobu. Tak mám jí a uvidím, jak budu spokojená.

 
U Vietnamců jsem neodolala a koupila jsem si tyto dva plastové tácky, které jsem moc krásné. :-)) takové holčičí.

 
Jeden tácek stál 19Kč, krásná cena.

 
Víkend nebyl nic moc, tak jsem si alespoň udělala radost tímto nákupem.
 
Také občas nakupujete, jen tak pro radost??
 
Krásný den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...