neděle 22. března 2015

Peelingová maska, která je ve skutečnosti hydratační - Balea :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 
Tuto peelingovou masku s enzymy jsem koupila ve slevě za krásných 17Kč v DM drgerii před nějakým časem.

 
Produkt nijak nevoní, na pleti nepálí, však neobsahuje žádné částečky, které by měly zajištovat zmiňovaný peeling a je malinko tekutější.

 
Maska se má nanést na očištěný obličej, nechat působit 15 minut a poté smýt vlažnou vodou.
Podle mého názoru by se klidně maska mohla nechat vstřebat přes noc a nemusela by se tak smývat.



Co mě na ní hned při prvním použití překvapilo, bylo to, že neobsahuje žádná zrníčka, ale to my ve výsledku vůbec nevadí, protože maska naprosto úžasně hydratuje a moc ráda si nanáším právě v chladnějším počasí. :-))
 
Jak se tak říká, za málo peněz, hodně muziky. Maska se dá sehnat v klasickém sortimentu, tak se na ni případně podívejte. Zajímal by mě Váš názor, jak s ní budete spokojeni Vy.
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...