neděle 29. března 2015

První jarní den s krásnou procházkou a příjemným občerstvením...

 

AHOJ, AHOJ,

 
V dnešním článečku bych Vám ráda sdělila, co jsem dělala o první jarní den.
 
První jarní den čili 21. březen připadl na sobotu a my s manželem měli volno a udělali jsme si příjemnou procházku a zašli si na jídlo.

 
Pořád jsme uvažovali o výletu mimo Prahu, ale mě ráno nebylo dobře. Zaskočila mě bolest svalů a lehká teplota.
Ráno jsme se nasnídali, poklidila jsem, vyprala prádlo a na oběd jsme si zašli do restaurace.

 
Jelikož bydlíme v Košířích, tak jsme na oběd zašli do restaurace sídlící v Lidické ulici s názvem Kozlovna.

 
Nohy stolů ve stylu kopýtek jsou opravdu originální, jinak sošky koz, kam se člověk podívá.
Jinak toto restaurace na Smíchově je poměrně oblíbená, ale já v ní byla poprvé.
 

 
Jelikož momentálně nejím maso, tak jsem si dala opravdu moc dobrou bramboračku a grilovanou zeleninu s nivou. Zelenina nebyla moc dobrá a překvapila mě, že byla poměrně mastná a proto jsem snědla sotva třetinu.
 

 
Zázvorový čaj mají pouze v sáčku, ale kávu měli dobrou.

 
Po jídle jsme se přes most vypravili na náplavku a na Výtoň, kde probíhal Den Vltavy.
 

 
Vyšlo opravdu krásné slunné počasí a na náplavku krom zmíněné akce proudili davy lidí i na farmářské trhy, které se zde konají pravidelně.

 
 

Vševltavský spolek pro Pražany ve spolupráci s Farmářskými trhy na Výtoni

JARNÍ LINKA PO VLTAVĚ ZDARMA!

Připlujte s námi na náplavku Výtoň, kde bude mnoho zábavy a poučení! Odpoledne můžete odplout vltavskými loděmi zase zpět do svých domovských přístavů.
  • Přístaviště přívozu P2 PODBABA-TRÓJA 8:00Podbaba : 50.122408″N 14.395112″ETroja: 50.122243″N 14.39773″E
  •  
    Holešovi ce přístav – exkurze v Lodní muzeum nákl. říční dopravy 8:30
    50°06’26.1″N 14°27’28.2″E
  •  
    NA FRANTIŠKU/LIMNIMETR 9:30, 15:15
    50.093384″N 14.425131″E
  •  
    PLATNÉŘSKÁ 2 10:00, 15:00
    50.087423″N 14.413844″E
 
Na plavidlech Vševltavská jednotná cena 20,-/Kč za občerstvení, káva, čaj, pivo, víno, limo.
 
 

 
Toto je hasičská loď v akci. Opravdu se jednalo o velice pěknou a záživnou podívanou.

 

Pražané zdarma mohou využít:

  • vyhlídkové plavby osobními loděmi pod Vyšehradem v 11:00 hod a 13:00 hod
  • plachtění na dvoustěžníku
  • jízdu na pravé benátské gondole
  • prohlídku dna Vltavy pomocí POTÁPĚČSKÉHO KESONU
  • exkurzi do strojoven a interiérů pražských osobních lodí
  • kormidlování a plavbu na malých lodích bez „řidičáku“ resp. kapitánského průkazu se zaškolením
  • výstavu Vltava a Podskalí z archivu spolku Vltavan v Podskalské celnici na Výtoni, od 10:00 do 18:00 hod
  • První oficiální regatu pražských osobních lodí v pravé poledne
  • vyprávění o nevšedních příbězích a historii osobních lodí v Praze na Vltavě
  • „PÍSNĚ PLAVEBNÍ“, které bude hrát hudební převoznická skupina „MATYLDA – banda de le marina“
  • pravé bleší trhy
  • plavbu na pražských pramičkách
  • vystoupení členů České otužilecké unie
  • exkurzi s odborným výkladem v Muzeu říční nákladní dopravy lodníka Roberta Fialy v Holešovickém přístavu
  • na palubě Salonní rychlolodi Nepomuk při plavbě z Podbaby bude probíhat vystoupení básníků v čele s mistrem Čr ve Slam Poetry Metodějem Constantinem (ve spolupráci s European Leader Ship and Academic Institute


 
Celou sobotní akci pořádal Vševltavanský spolek.

 
Zašli jsme se podívat i do strojovny jedné z lodí.








 
Lidé se vyhřívali na sluníčku a povídali si.

 
Také jsem si prošla bleší trh, ale nic jsem si z něj neodnesla.

 
Cestou domů jsem Vám ještě vyfotila Emauzy.

 
Jelikož mě procházka vyhladověla, tak jsem si dala zeleninovou polévku s nudlemi, která byla velice dobrá až na ty nudle ovšem.


 
Nudle jsem skutečně nechala.

 
A jak jste trávili Vy první jarní den?
 
Papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...