čtvrtek 12. března 2015

Vypotřebováno POSEDMÉ

 

AHOJ, AHOJ,

moc Vás všechny zdravím u dalšího článku, ve kterém se podíváme na vypotřebované produkty již posedmé :-))



 
Z produktů na vlasy jsem dopotřebovala a vypotřebovala hned tři produky.

 
Tato levandulová dvojka od Garnier byla dobrá. Pěkně myla vlasy a moc krásně voněla.
 
Balea šampon bych NEDOPORUČILA, psala jsem na něj samostatnou recenzi.

 
Tělové máslo Cien je opravdu SKVĚLÉ, krásně hydratuje, skvěle voní a dobře se vstřebává.
 
Avon skin so soft krém je také velice povedený. Více si o něm můžete přečíst v mojí recenzi.

 
Napaškál přišly i sprchové gely.

 
Začnu zleva.
Peeling na tělo s vůní kávy od Avonu byl SUPER a znovu bych si pořídila. Příjemně voněl a granulky se nerozpouštěly a plnily svoji funkci.
 
Jessa intimní gel z DM drogeri je mým oblíbeným a ráda si ho kupuji.
 
Avon sprchový gel s hydratačními účinky byl také velice vydařený.

 
Sprchové gely balea jsou mými oblíbenci.
 
Dermacol aroma ritual je také sázka na jistotu.
Pánský sprchový gel vypotřeboval můj manžel a já jsem se s ním 2x umyla a voněl dobře.
Zaija s olivou byla velkým a to milým překvapením.

 
Produkty na obličej:
Peeling z řady Professional Avon. Byl naprosto skvělý, ale Garnier mi vyhovoval více.
Čistící gel na obličej od Avonu je mým oblíbeným a více v recenzi.

 
Tonikum ze stejné řady od Avonu je mojí stálicí a dost blogerek si ho pochvaluje.
Maska s himalájskými minerály byla prima, ale příliš mě neoslovila, ale za to maska proti černým tečkám je velmi funkční. Je malinko barví vlasy při smývání.

 
Bioderma krém byl naprosto skvělý.
Nuxe krém byl také dobrý, ale asi bych si ho sama nepořídila. Více se o něm dočtete zde.
 

 
Balea intenzivní krém na chodidla jsem používala velice ráda a znovu bych si ho pořídila.
Krém na nohy od avonu, který byl spíš jako peeling krásně voněl, pořídila bych si ho spíš jako peeling.

 
Nekosmetická část článku :-))

 
Stihla jsem vypotřebovat pouze tři vosky, jelikož jsem měla dosti náročný měsíc po pracovní stránce.
Můj jeden top vosk Icicles, poté pro mě novinka karamel - nebyl špatný a poté novinka hruška byla také skvělá. Všechny tyto vosky jsou docela dost výrazné a kořeněné.

 
Tekuté mýdlo na ruce do dávkovače s vůní nektarinky je moje oblíbené.
 
 
Opravdu jsem se činila, ale je to i díky tomu, že spousty produktů už byly téměř dopotřebované.
 
A co dochází nejčastěji Vám?
 
Přej krásný den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...