sobota 7. března 2015

Yves Rocher - pleťový čistič obličeje

 

AHOJ, AHOJ,

 
Yves Rocher pleťový gel na obličej musím opravdu pochválit.
 
Krásně voní, dobře čistí a i odlíčí, leč já se s ním neodličuji pravidelně a má dobrou konzistenci.

 
Čističe od této značky jsem poměrně zaznamenala na blogosféře a proto jsem ráda, že mohu i já přispět svoji dobrou zkušeností.



 
Jedná se o čistící gel na pleť, který zbavuje pleť nečistot, zbytků líčení a přebytečného kožního mazu. Je určen a smíšenou pleť. Používám ho převážně ráno před nanesením pleťového krému.

 
V balení je 150ml, ale balení malinko klame a vypadá mnohem menší.

 
S gelovou konzistencí jsem spokojená a i s pěnivostí.
Pleť řádně vyčistí a nevysušuje.
 
OPRAVDU TENTO ČISTÍCÍ GEL JE PRIMA.
 
 
No a jaké zkušenosti máte se značkou Yves Rocher Vy??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...