úterý 7. dubna 2015

Březnové nezbytnosti z DM drogerie ...

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dnes jsem zavítala do DM drogerie a mým záměrem byly kapesníky v boxu, které jsem si skutečně pořídila a hned dvě balení a také bavlněné odličovací tamponky.

 
Také mě oslovil sprchový gel a tekuté mýdlo na ruce, oboje v roztomilých obalech.

 
Toto tekuté mýdlo z limitované letní edice má naprosto krásné exotické balení a je ho neuvěřitelných 500ml za krásných 35Kč.



Bude se krásně vyjímat na umyvadle a už se těším, až si s ním budeme doma umývat ruce.
 
 

 
Sprchový gel s ostružinami je také z limitované edice a obal je opravdu velice vydařený a krásně voní.
Sprcháč mě vyšel na 25Kč.

 
Ani šamponům jsem neodolala.

 
Tento bylinný šampon měli vystavený hned na začátku prodejny a byl v akci za 25Kč.
Jsem na něj zvědavá zvláště nyní, kdy se mi začaly více mastit vlasy. Asi je to tím jarem.

 
Produkty znaky Garnier mám obecně velice ráda. Kdysi jsem používala zelený šampon Fructis.

 
Tento šampon na poškozené vlasy mě vyšel na 60Kč.

 
Neodolala jsem ani produktům na pleť.

 
Tuto pleťovou čistící pěnu jsem si koupila na doporučení jedné blogerky.
Oslovilo mě balení a zvláště pak dávkování.

 
Jedná se o jemnou čistící pěnu s výtažky z mandlových květů určených pro suchou a citlivou pokožku. Pěna stojí 60Kč.

 
Tento krém jsem si pořídila hlavě kvůli jeho slevě.
Nikdy jsem pleťový krém od Balea neměla, tak jsem si řekla, proč ho nevyzkoušet.

 
Jde o hydratační krém s vitamíny a vůní kokosu, pro suchou pokožku. Vůně kokosu mě celkově oslovuje, tak jsem zvědavá, snad nebude vůně příliš intenzivní.
50ml stálo ve slevě 33Kč.
 
 

 
Konečně jsem ulovila čistič štětců a rovnou  jsem si k němu přihodila do košíčku i krém na ruce, který mě upoutal svým krásným balením.

 
Balea krém na ruce za 35Kč je určen pro suché ruce.
Příjemně ovocně až květinově voní.



Jedná se o krém pro suché ruce s výtažkem z kokosového mléka a papaji.
 
Již jsem jednou měla krém na ruce od Balea a nebyla jsem s ním vůbec spokojená, tak uvidíme nyní.
 

 
Ebelin čistič štětců ve spreji je nyní velký hit. No  možná ne nyní, ale pro mě ano.
Vyšel mě na 90Kč.

 
Tak to dopadá, když mě pustíte do DM drogerie a svítí sluníčko a mám chuť nakupovat.
 
Také se Vám to stává??
 
 
Máte s těmito produkty zkušenost??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...