čtvrtek 30. dubna 2015

Denní a noční hydratační krém...můj pohled.

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji krásný den, jak se máte??
 
Dneska bych Vám ráda sdělila mých poznatků na tyto dva hydratační krémy od Avonu z řady Solutions.

 
Jedná se tedy o denní a noční krém na zimu, jsou tedy hutnější a výživnější.
Já mám sice více vidět pory, ale ale poslední cca půl rok mám pleť suchou a potřebuje více pěstit a hydratovat.

 
Tyto krémy my více vyhovují než ty předtím, které jsem používala.
Používala jsem krémy od Dermacolu pro suchou pokožku, ale byly naprosto nevhodné pod make-up a také se špatně vstřebávaly do pokožky. Mě celkově produkty od naší značky Dermacol nesedí. Máte to také podobně? Nebo naopak jsou Vašimi oblíbenci??

 
Noční krém je hutnější. U obou krému není téměř žádná parfemace, což já oceňuji.
Krémy jsou ve skleněném balení po 50ml. Noční krém mi více ubývá. Mažu si celý obličej krom očního okolí a také krk.

 
Denní krém je malinko méně hutný, ale dobře hydratuje a oba se dobře vsakují a nezanechávají na pokožce mastný film.

 
Zleva - denní a noční krém. Konzistence si myslím, že jde poznat.

 
Tyto krémy nejsou vůbec špatné, ale také to nejsou krémy, které by mě překvapily a já si je nutně musela znovu pořídit. Neříkám, že bych již po nich nesahla, to asi možná ano, ale znám i lepší krémy.
Vzhledem k tomu, že jsem je pořizovala ve výhodné akci, tak jsou dobré. Plní svůj úkol.
 
 
 
Budu ráda, když mi dáte tip či radu na dobré krémy spíše pro sušší pleť.
Případně na dobré krémy, které se Vám osvědčili v letním období.
 
Přeji krásný a ničím rušený den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...