středa 15. dubna 2015

Jak jsem slavila narozeniny :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
jelikož i na mě došlo a slavila jsem své jednatřicáté narozeniny a to koncem března.
 
Oslava je asi silné slovo, prostě jsme udělali menší posezení s kolegy a pak jsme poseděli s  rodinou.
 

 
Kolegům jsme nachystaly chlebíčky a báječná paní kolegyně upekla naprosto báječnou pečenou a plněnou panenku.

 
Připili jsme si sklenkou suchého proseca a povídali.

¨
 
Dostala jsem čokoládovou bonboniéru, šafrán, za který jsem opravdu moc vděčná, už se těším, až si uvařím rizoto a také spousty květin.

 
Šafrán je přímo z Dubaje, jsem natěšená na vaření.

 
Čokoláda také potěší.

 
Z květin jsem měla opravdu velkou, možná největší radost.
 
Možná i proto, že je to takový symbol.
 
V den, kdy jsme měla kalendářně narozeniny, tak jsem pilně pracovala od rána a pracovní schůzky byly po celý den až do večera.

 
Jarní kytičky mě potěší vždy :-))
 
 
Ovšem nejvíce mám ráda narcisky. :-)) to je prostě moje srdeční květina.

 

 
V den narozenin mi přišel balíček a datum jsem si musela zdokumentovat.

 
Kolegové a kolegyně byli na květiny opravdu štědří.

 
V kanceláři to vypadalo, jako v květinářství.
 
 
Při cestě domů....ještě, že máme větší kufr u auta.



Jeli jsme s manželem na návštěvu ke tchýni, která se zmínila, že má domácí práce a můj muž se do toho s vervou pustil.
 
Inu při takovéto činnosti si člověk opravdu dokáže odpočinout.
 

 
Byl do toho velice zapálený a se zodpovědností skládal plastová kolečka, která se montují do žaluzijí.



 
Tchýně nachystala štrůdlík a chlebíčky.

 
Štrůdlík jsme dostali i jako výslužku domů.



Jako rychlá večeře byla minutka - knedlik s vejcem.
 

 
Na cestě do auta se všemi květinami.



 
 
Mimo jiné jsem dostala i krásný kočičkový polštář.
 
 
Polštářek je naplněn levandulí, která má blahodárné léčivé a uklidnující účinky.

 
Detail kočiček.

 
:-))

 
Tak to bylo něco málo z mých letošních narozenin.
 
A co Vy, potrpíte si na bujaré a velké oslavy, nebo dáváte přednost skromnějšímu průběhu?
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...