čtvrtek 2. dubna 2015

Jumbo tužka na oči.



AHOJ, AHOJ,

 

Dneska se do mého hledáčku dostala Jumbo tužka na oči.
 
Tyto jumbo tužky jsou velice populární a oblíbené, tak i  já jsem si jednu pořídila.
 

 
Pořídila jsem si tuto tužko z katalogu Avon za cca 59Kč.

 
Nejvíce mě zaujal odstín coca gleam.

 
Aplikace je s ní dobrá. Dá se s ní udělat linka nebo vybarvit celé víčko a nebo jen rozmazat prsty a nebo štětečkem. Používám ji převážně na celé víčko, jako podklad pod oční stíny Dermacol bombons.
 
Jen nevím, jestli se tato jumbo tužka ořezává a nebo nějak vysouvá, ale nemohu přijít na způsob aplikace další tuhy.....

 
Barva mi sedí, je taková příjemná, teplá, ale trochu mastnější.
Na druhou stranu skvěle na ní drží oční stíny a lépe vynikne jejich barva a podpoří se pigmentace.
 
 
Máte také jumbo tužky ve své kosmetické sbírce??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...