úterý 28. dubna 2015

Make-up Revolution London - paletka očních stínů

 

AHOJ, AHOJ,

 
Jak se máte?? Přeji Vám krásný jarní den.
 
Dneska se podíváme na moji paletku od značky Make-up Revolution London, kterou jsem si nedávno objednala na e-shopu.

 
Paletka má 18 stínů, které jsou složené převážně z nude odstínů.

 
Dolní kulaté stíny jsou zcela matné, malinko více práší, ale to mi zvlášť nevadí.



Paletku mám v provedení Hard Day. :-) zajímavý název. 

 
Každý stín má své jméno, jako třeba u Sleeku.

 
V paletce je velké a praktické zrcadlo.



Obdélníkové stíny jsou se šimerem a také lehce práší.
Tady vidíte, že jsem již paletku testovala.
 
Pigmentace je u tmavých odstínů dobrá u těch světlejších není příliš velká, ale na blendění či rozjasnění jsou parádní. Oceňuji převážně modrou, stříbrnou - takovou pěkně tmavě, zelenou a dvě fialové.  
 
 

 
Dají se s nimi vykouzlit krásné kouřové, ale i jednobarevné líčení.
Toto jsou převážně nude odstíny, které já používám nejčastěji na denní nošení.

 
S tmavším i odstíny se mi dost dobře dokresluje linka či s nimi mohu vytvořit barevné kouřovky, třeba k barvě oblečení. Je

 
V balení je silikonový aplikátorek, který já tedy nepoužívám.
Pod stíny vždy nanesu bázi pod oční stíny a nebo Color Tattoo, které mi stíny udrží celý den na oku.
 
 

 
Papírová krabička je také velice povedená.
 
Moje hodnocení by bylo 8/10.
Takže tyto stíny mohu doporučit.
 
 
Máte zkušenosti se stíny od této značky??
 
 
Přeji Vám krásný jarní den.
 
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...