pátek 17. dubna 2015

Moje oblíbení hudební interpreti

 

AHOJ, AHOJ,

 
dneska bych Vám ráda představila hudbu, kterou mám velice ráda.
 
Nejraději mám hudební skupinu DEPECHE MODE.
 
Je to taková moje srdeční záležitost. Nevynechám žádný jejich koncert v ČR.
 

 
Nemohu zapomenout ani na další báječnou skupinu a to U2.
 
Před časem jsem jela na jejich koncert do polského Krakova a cesta stála za zážitek.
 

 
Hudební skupina Oasis je také mojí velkou láskou.
 



No tuto klasiku snad netřeba představovat.
 
Prostě a jednoduše famozní....Beatleas.
 

 
Náš báječný písničkář.....pan Karel Kryl.
 
 

 
Báječná zpěvačka paní Hana Hegerová.
 
 

 
Nebo třeba fantastický hudebník a zpěvák, pan Luis Amstrong.

 
Dáma šansonu.... Edith Piaf.

 
A samozřejmě nemohu nezmínit paní Martu Kubišovou.

 
 
Toto je menší hudební okruh, který mě velice oslovuje.
Také mám ráda vážnou hudbu a i jiné interprety.
 
A jaké hudbě holdujete Vy???
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...