pondělí 6. dubna 2015

Moje top řasenky :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
Ráda bych Vám dnes představila své tři nejoblíbenější řasenky, které teď používám.
 
Jedná se o řasenku Avon a dvě Essence.

 
Princess řasenka od Essence je naprosto úžasná.
Více jsem o ní psala v článku , který si můžete přečíst zde.
 

 
Další řasenka od Essence je voděodolná. Jde o skutečný držák, se kterým se nemusíte bát koupat, sprchovat ani potápět.

 
Díky velkému a hustému kartáčku dělá krásné řasy. Jen se hůř odličuje, maličko musíte řasy dřít.

 
Avon Colortren řasenka je také velice dobrá. Alespoň mě dělá krásné, husté a bohaté řasy.
Řada Colortrend je ta levnější řada v dekorativní kosmetice, který Avon nabízí.

 
Kartáček je klasický a mě vyhovuje nejvíce. Umělé kartáčky nejsou nic pro mě.

 
Musím říct, že tyto řasenky jsou velice povedené a každou pořídíte do 100Kč.
Takže, kdo by chtěl zkusit kvalitní řasenku za super cenu, nebojte se na ně podívat.

 
A jaké jsou Vaše oblíbené řasenky??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...