čtvrtek 23. dubna 2015

Na milém posezení s kamarádkami :-)))

 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Moc Vás zdravím.
 
V týdnu jsem se sešla s mými kamarádkami.
 
Zašly jsme na kus řeči a na něco dobrého k snědku.
 
 
 
 
 
 
Docela jsem si oblíbily DIVADELNÍ RESTAURACI VE SLAVII.
 
Ano, jedná se skutečně o podnik, který je ve stejné budově, jak kavárna Slavie, ale je menší, zcela nekuřácký, má jiný interiér, i ceny a je tam velice příjemně.
 

 
Jelikož od našeho posledního setkáni jsme dvě oslavily narozeniny, tak i já jsem dostala na prosto báječné dárečky, které Vám nyní představím.
 
Předem se omlouvám, že jsem nestihla zaznamenat naše pohoštění. Pily a jedli jsme dobře a s chutí. :-))
 
Opravdu tuto kavárnu či restauraci mohu vřele doporučit.

 
 
 
 
Holky mě naprosto překvapily. :-)
Tolik krásný dárků jsem dostala.
Naprosto se trefily.
Jsou to mé milé kamarádky.
 
 

 
LUSH - wau, já mám konečně produkt od této báječné značky:-))
Navíc levandulový peeling na obličej, no co víc si mohu přát.

 
Jedná se tedy o čistící roládu na obličej a tělo, ale dostalo se mi vysvětlení, že tento peeling se převážně používá na obličej.

 
Kamarádka má s ním velice dobré zkušenosti a proto mi ho pořídily.

 
Naprosto krásný hand made náhrdelník s měsíčkem lékařským.

 
Tento náhrdelník je pořízen na trzích a je opravdu naprosto krásný.

 
Detail měsíčku lékařského.

 
Dále jsem dostala lak na nehty od značky SHE v krásné levandulové barvičce.

 
Jedná se o odstín 247.

 
Po této rtěnce moje dušička toužila a prahla a já jsem se jí dočkala......:-))
 
Loréal rtěnka z řady Juliane :-))



 
Já jí mám v krásné nude-růžovoučké barvičce, která je naprosto báječná a musím říct, že sluší snad všem.

 
Navíc tato rtěnka tak nádherně voní. Vyvolala ve mě doslova nostalgické vzpomínky na šminky mojí maminky.

 
 
Bomb do koupele. Navíc v krásné růžovoučké barvě.

 
Jemná květinová vůně s příměsí mýdla.
Už se velice těším, až si ji do koupele přidám.
Jen varuji, že částečky mohou malinko ucpat odpad, tak na to pozor.



 
A posledním z mnoha krásných dárků je tento kruhový krásný šátek v zelenkavé barvě a s motivy šelmy a krajky.

 
Také se rádi scházíte se svými kamarádkami a kamarády??
Kam rádi chodíte?
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...