středa 1. dubna 2015

Velmi oblíbený make-up.

 

AHOJ, AHOJ,

Dneska bych Vám velice ráda představila mého současného velkého oblíbence.
 
Jedná se o lehký make-up značky Loreal Nude Magique Eau De Teint.

 
Pořídila jsem si ho na základě doporučení blogerek a mé neteře.
Věděla jsem, že se jedná o tekutější make-up, který má nižší krytí.



200ml produktu mě vyšlo přes 350Kč v Teta drogerii.
 
Před nanesením je potřeba make-up protřepat, jak je zřejmé z etikety.
 
 
 
 
Vybrala jsem si nejsvětlejší odstín a to 100 Porcelaine.
 
Musím říct, že bych u balení ocenila lepší aplikátor, ale musím říct, že je to jediné mínus tohoto skvělého make-upu.
 

 
Konzistence je opravdu tekutější, barva sedí mému podtonu pleti.
Dobře se nanáší, skvěle zapracovává, jak prsty tak i štětcem. Nezanechává žádný film či masku na obličeji. Působí přirozeně a sametově.

 
S mým tonem pleti nádherně splyne.
Nosím ho nyní na jaře a vůbec mi nevadí, že nemá tak vysoké krytí, jako třeba jiné mé make-upy.
 
 
 
S balením jsem také velice spokojená.
 
Máte taky v oblibě raději méně krycí make-upy??
 
Budu ráda za Vaše tipy.
 
Krásný den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...