sobota 11. dubna 2015

VYPOTŘEBOVÁNO POOSMÉ ...mega velké I. část

 

AHOJ, AHOJ,

 
Opět tady máme sérii vypotřebovaných produktů,
vrhneme se na to, protože je toho opravdu hodně.

 
Manžel spotřeboval klasickou pěnu na holení od značky Gillete a byl s ní spokojen, ale stejnou službu udělá i pěna od Balea.
Od Oriflame Gacier vypotřeboval balzám po holení, který byl příjemně krémový, krásně voněl a nedráždil pokožku a naopak hydratoval.

 
Domácnost si také žádá své vypotřebovance.
Na mytí nádobí používáme prostředek z DM drogerie Denk mit, dobře pění, odmastí a celkově nám vyhovuje.
Lenor - modrý lenor, nedokážu si představit, že bych používala jinou aviváž na praní než od značky Lenor. Proč??
Krásně osvěží prádlo, úžasně voní a nádherně zjemní.

 
Tekuté mýdlo do dávkovačů od Balea nově s vůní Papaya krásně vonělo a plnilo svou funkci.
Svíčku z Levných knich jsem vypálila, ale musím říct, že bohužel nedohoří dokonce.
Jumex v příchuti manga ... velice dobrý nektak, ale také dost sladký a hutný, tyto plechovky kupuji v řetězci Žabka.

 
Manžel dopořeboval i dva deodoranty ve spreji.
Jeden Fa extra cool, který příjemně voněl a plnil svou funku.
Balea men deo spray byl naprosto srovnatelný, jen se pohybuje v levnější cenové kategorii.

 
Dvoje vlhčené ubrousky, které používám na wc a na různé utírání a otírání.
Také bavlněné Ebelin odličovací tamponky, které patří k mým oblíbencům.
Čajové svíčky jsem také vypálila.
 
 
První část vypotřebováno máme za sebou a druhá část bude následovat.
 
Také používáte podobné nebo stejné produkty??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...