neděle 12. dubna 2015

VYPOTŘEBOVÁNO POOSMÉ ... mega velké II. části

 

AHOJ, AHOJ,

Vítám Vás u druhé části mega, mega vypotřebovaných produktů.
Musím jen podoktnout, že jsem vypotřebované produkty shromažďovala přes dva měsíce.

 
 
Sůl do koupele, kterou jsem pořídila v Tescu, nebyl nic moc, jediné, co dělal, tak zabarvil vodu ve vaně.
Naopak mým velkým oblíbencem je pěna do koupele Balea s vůní levandule.
Opravdu vřele doporučuji se na tuto pěnu v DM drogerii podívat.
 
 
 
Garnier micelární voda, je taková standardní, musím říct, že já mám velice ráda značku Garnier, ale této micelární vodě pořád nemohu pořád přijít na chuť. Není špatná, dobře odlíčí, ale mě pálí v očích.
 
Dermacol hydratační noční krém byl prima, skvěle hydratoval, příjemně voněl a plnil svou funkci, ale znova bych si ho asi nepořídila.

 
Odlakovač od Avonu je naprosto úžasný, také  jsem o něm psala článek.
Balea balzám na rty je prima. Mohu vřele doporučit.
Parfemovaná vůně DK zelené jablko , které jsem představovala v článku.
 
 

 
Balea Peeling, nebyl špatný, ale nebyl to úplně top peeling. Zatím u mě vede peeling Garnier.
Ale čistící gel na obličej byl naprosto skvělý.

 
Tělové máslo Balea s vůní kakaa je prosto úžasné.
Pěna na holení Balea nebyla špatná, ale nevyhovovala mi barva samotné pěna, která příliš barvila.
 

 
Opravdu hodně jsem sprchových gelů jsem spotřebovala.
Bu..sprchový gel jsi všechny blogerky chválí, ale já jsem nezaznamenala nic extra výjimečného.
Naopak Yves Rocher s vůní granátového jablka byl velice příjemný na pokožku a krásně voněl.
Palmolive s vůní kokosu byl prima.

 
Balea s vůní maracuji nebyl špatný, ale žádný zázrak.
Naopak Avon sprcháč  s vůní vanilky, byl velice příjemný, dobře pěnil, krásně hydratoval a nedráždil pokožku po holení, jak mi to dělají sprcháče o Balea.
Dove s vůní pomeranče ... tento sprcháč v sobě ukrýval drobné částečky, které podle mého názoru zajištovaly úžasnou hydrataci  i bez použití tělového krému či másla.

 
Balea exotic shower pěna byla prima, ale na mytí mi přijde nevhodná, možná by se více hodila na holení.
Nivea sprcháč....neoslovila mě a nemám důvod si od této značky koupit další produkt tohoto ražení.

 
Opravdu osm produktů na mytí těla jsem spotřebovala. Uff, to dalo fušku.

 
Jdeme se podívat na péči o vlasy.
V prvé řadě musím zmínit mé oblíbence s arganovým olejem.
Ale Balea šampon s kondicionérem s fíkem a perlou jsou také skvělí.
 

 
Uff jsme u konce.
 
Bylo toho hodně.
 
Budu ráda, když se se mnou podělíte o Vaše oblíbené produkty, které si pravidelně kupujete.
 
Přeji krásný  a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...