čtvrtek 21. května 2015

Bronzer Milani

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Moc Vás zdravím a přeji příjemný den.
 
Před časem mě na FB oslovila jedná milá slečna, která mi nabídla k prodeji bronzer Milani.
Jelikož jsem se rozhodla, že si pár produktů od této značky pořídím, tak jsem na velmi výhodnou nabídku kývala a ona mi obratem bronzer zaslala.

 
Jedná se teda o Milani XL bronzer all over glow, který má v sobě jednu tmavší hnědou a jednu světlejší.

 
Milani značka pochází z USA. Bronzer mě překvapil svou opravdu XL velikostí.
Je veliký a obávám se, že ho snad nikdy nebudu schopna dopotřebovat.


 
Jak vidíte, tak obsahuje trochu zlatého šimeru, který si myslím, že se bude nejvíce hodit v létě a nebo na večer. Je to zatím můj první bronzer, zatím mám jen bronzující perly, které příliš nepoužívám.
Jelikož produkt byl zasílán naší milou poštou, tak se malinko poškodil, ale to mi příliš nevadí.

 
Na konturování používám plochý štětec ze Sephory.
 
 
Musím říct, že bronzer docela práší.




 
 
Pigmentace je opravdu pěkná...toto jsou oba dva odstíny smíchané dohromady.
Bronzer mě také mile překvapil tím, že nepráší. :-)
 
 
 
Už se opravdu moc těším, až budu maličko opálenější a budu ho moci pravidelně používat.

 
Balení je takové klasické, plastové, ale líbí se mi na samotném produktu vyobrazen relief slunečních paprsků.



 
A jaký bronzer používáte Vy?? Měli byste pro mě nějaká tip??
 
Přeji pěkný a ničím nerušený den.
 
papa E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...