neděle 17. května 2015

Dove intenzivní krém na ruce, ze kterého mám rozpočité pocity..



AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který se zaměří na ...

.... Dove intenzivní krém na ruce pro velmi suchou pokožku 75ml.


 
 
Řada Dove intenzivní péče pro velmi suchou pokožku kombinuje dvě silné složky - pokožku vyživující olej a hydratační krém - které jí přinášejí úlevu. Při každodenním použití nové řady produktů pro suchou pokožku se i drsná pokožka stane krásnou a jemnou.
 

 
Tento krém má prima balení, docela dobře se mi sním pracuje, myslím tím vsakování a nanášení produktu na ruce.

 
Hydratuje dle referencí, na to nemohu říct půl slova, ale....

 
...tento krém mi malinko zavání zatuchlinou. Když ho nanesu, tak prostě zavání a když ho důkladně po rukou rozetřu, tak krásně hydratuje a voní.
 

 
Spíš se ptám, jestli mám vadný kus, když po vymáčknutí tubičky zavání a po nanesení a zapracování do pleti voní???
Máte také podobnou zkušenost.
 
Jinak, co se konzistence týče, tak je naprosto v pořádku.



 
Balení je takové menší, což je dle mého soudu vhodné do kabelky nebo na cestování, takže za mě určitě plus.



A jaké krémy na ruce jsou pro Vás ty top??
 
Pěkný a pohodový den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...