středa 6. května 2015

Dubnové novinky a nákupy z DM drogerie :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji krásný a snad i pohodový den.
 
Dnes Vám ukážu, co jsem si koupila v DM drogerii. Šla jsem převážně pro balzámky na rty, ale také jsem chtěla omrknout novinky.

 
V poslední době jsem dopotřebovala snad tři balzámky na rty, tak jsem si šla udělat zásobu.

 
Balzámky od Balea mám obecně moc ráda, tak jsem si vzala tento s třešní, který bude podle mě zabarvovat rty a poté můj oblíbený z limitované edice s vůní Vánoc - jablko se skořicí. :-)). Tento balzámek je čirý, krásně hydratuje a moc příjemně voní.

 
Tento Baby lips byl v akci za 40Kč a tak jsem si řekla, že do zásoby si ho můžu vzít, proč ne. Jen doufám, že nebude s příchutí banánů, nikde jsem to bohužel nevyčetla.



Řekla jsem si, že se začnu více zaměřovat i na přírodní kosmetiku. Čili to u mě nyní vyhrála Alverde.
 

 
Tento sprej je fixátor make-upu za 99Kč.

 
Je sice poměrně menší, ale uvidíme, jak bude fungovat a jak funkční bude i střička.

 
Pleťová maska pro suchou pokožku na dvě použití mě také zaujala.



Jedná se tedy o hydratační masku s divokou růží a bambuckým máslem.
Uvidíme, jaká bude.
 

 
Tohoto pytlíčku jsem si nikdy před tím nevšimla. Nejedná se ani o limitovanou edici.

 
Minimálně mě zaujalo lehce luxusní balení pytlíčku, který obsahuje sůl do koupele. Ještě měli žluté balení.

 
V pytlíčku se skutečně skrývá sůl do koupele Luxy red love s vůní kokosu a broskve.
Nemohla jsem si vzít jinou, pokud nevíte, tak já cokoliv s kokosem mám velice ráda.

 
Pár hygienických drobností.

 
Dámské hygienické vložky.
Standardně si kupuji jiné, ale rozhodla jsem se, že vyzkouším jejich privátní značku Jessa.
Od této značky používám i intimní gel a je dobrý, tak proč ne i tento výrobek.
 

 
Vlhčené kapesníčky mini si kupuji do kabelky, abych je měla stále s sebou. Velice praktická záležitost.

 
Objevila jsem pro mě dvě novinky.

 
Sprchová emulze s vůní vanilky a borůvek, který krásně sladce voní, ale přitom je tam cítit vůně borůvek. Jedná se o limitovanou edici.



Opět kokos :-))
 
Tělové mléko s vůní kokosu a extraktem z rostlinných olejů.
 

 
Příliš tělovým krémům od Balea neholduji, protože, zatím co jsem vyzkoušela, tak špatně hydratovaly a dost špatně se vstřebávaly, ale kokosový jsem tam nemohla nechat :-))

 
Opět dvě novinky pro mě.

 
Deodorant z limitované letní edice Cubana Dream.
Příjemně voní a doufám, že bude i dobře chránit před potem.

 
Deo a body sprej, takže předpokládám, že bude plnit funkci i lehkého parfému či toaletku. Inu uvidíme.

 
No řekněte sami, viděli jste tak krásné balení krému na ruce?? Já zatím od Balea ne.

 
Jedná se tedy o emulzi na ruce Luxury golden glamour s orientální vůní pačuli a vanilky.
Musím říct, že opravdu krásně sladce a kořeněně voní.
Už ho mám v kanceláři na stole. :-))

 
 
 
Tak to byl můj nákup a objevené novinky.
 
Máte také nějaké novinky??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...