pondělí 1. června 2015

Golden Shine - Balea tělová emulze

 

AHOJ, AHOJ,

 
Pěkný den Vám přeji. Věřím, že se máte dobře.
 
Dnes se podíváme na tělovou emulzi z řady Golden shine, která je nově v DM drogeriích.

 
Jednak mě zaujalo krásné balení, ale byla jsem malinko skeptická. Protože jsem byla několikrát zklamaná s Balea tělovými krémy, které mi nevyhovovaly.

 
Jedná se tedy o tělovou emulzi z řady Golden shine o obsahu 200ml.
Emulze je malinko zabarvená, ale na pokožce zaznamenáte lehký třpyt, ale nebojte se toho, nebudete se třpytit, jako nějaká "straka".

 
Emulze krásně voní, tak příjemně sladce.
Dobře se roztírá, dobře se vsakuje a zanechává pokožku hydratovanou.

 
Detail samotného produktu.
 
Opravdu mohu doporučit, pokud Vám nevadí lehký třpyt, který mě osobně se líbí.
Příjemná vůně, dobrá hydratace je samozřejmostí.

 
Zaznamenali jste již tuto řadu Golden shine?? Ještě mají tělový sprej.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...