pátek 8. května 2015

Jablko se skořicí Balea

  

AHOJ, AHOJ,

 
Všechny Vás moc zdravím.
 
Jelikož mě tato zimní Balea kombinace natolik zaujala, dovolím si napsat ještě jeden článek.


 
 
Jedná se tedy o tělový peeling.
Na který jsem psala článek viz víše odkaz a také báječný balzámek na rty.


 
Balzámek se jmenuje Sweet Lady s vůní jablka a skořice.
Celkově vzato se mi velice líbí balení a i úžasná a nevtíravá vůně.

 
Tento balzámek jsem jednou již měla a byla jsem s ním moc a moc spokojená a jelikož jsem ho nedávno dopotřebovala, pořídila jsem si ho znovu.

 
Balzámek nejenom krásně voní, ale také skvěle hydratuje a nebarví. Sice příliš dlouho na rtech nevydrží, ale pro jeho krásnou vůni ho budete rádi používat znovu a znovu.
 
 
Tak toto je moje Balea dvojka s báječnou vůní jablka a skořice.
 
Opravdu mohu vřele doporučit se na tyto produkty v DM drogerii podívat. Stojí to za to, pokud máte rádi vůni skořice a jablka.
 
Ideální je si uvařit čas se stejnou příchutí.
 
A jaké vůně oslovují Vás??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...