úterý 5. května 2015

Jarní procházky

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Dnes Vás vítám u nekosmetického článku.
 
S manželem chodíme rádi na procházky a také jezdíme rádi na výlety po hradech a zámcích.
Jednu krásnou Velikonoční sobotu jsme se šli projít po naší krásné Praze 5.

 
Zlatý déšť krásně kvete a i další kytičky.


 
Fráňa Šrámek tady má svou pamětní desku na době, kde pobýval.




Tuto fotku sem dávám z toho důvodu, že je obyvatelé Malvazinek mají naprosto skvostný výhled na Prahu a Vyšehrad, no posuďte sami.
 



Oblast Malvazinek
 
je naprosto unikátní a krásné místo k bydlení a žití.
 
Jedná se o starou vilovou zástavbu.
 
Jsou zde staré prvorepublikové vily, ale i menší útulné rodinné domky.
 


 
Zavítali jsme i na židovský hřbitov, kde se pohřbívalo do roku 1990.






 
Cestou domů jsem musela vyfotit tyto psí stopy, přišlo mi to prostě roztomilé.


 

 
O této usedlosti jsem slyšela, ale nikdy jsem ji na vlastní oči neviděla. Je to velice pěkné a příjemné místo, které by se dalo využít třeba pro kulturní akce. Jen mě maličko mrzí, že není využíváno. A líbí se mi jeho zrekonstruovaný stav.

 
A ještě jsme zašli do parku Cibulka, ale o tom jsem tady již psala.
 
 
Článeček Zde.






 
 
Bohužel je maličko zapadlá.
 
Tak, to byla naše sobotní velikonoční vycházka.
 
Také se rádi procházíte? A kam rádi chodíte?? Dáváte raději přednost přírodě či městu či památkám??
 
Přeji Vám krásný a ničím nerušený den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...