pondělí 18. května 2015

Sprchový gel, který Vás nastartuje ....

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný den.
 
Dneska se podíváme na jeden Bale sprcháč, který mě opravdu mile překvapil.
 
 

 
Jedná se tedy o sprchový gel z DM drogerie za 30kč 250ml.
 
Tento sprchový gel není z žádné limitované edice, měl by se dát běžně sehnat.
 
Je s vůní třešní.
 

 
Krásně pění, úžasně myje a naprosto fantasticky voní, tak svěže, sladce, kysele, úplně Vám tento sprchový gel dodá energii a dobrou náladu.

 
Musím přiznat, že z této vůně jsem naprosto nadšená.
 
A jaké sprchové gely nabudí Vás??
 
Přeji krásný den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...