pondělí 4. května 2015

Super linky z drogérky

 

AHOJ, AHOJ,

 
U mě na blogu nejsou příliš časté články o dekorativní kosmetice, ale o těchto očních linkách se Vám musím zmínit.
 
Tyto oční linky jsem dostala od nejlepší blogerky.

 
Jedná se tedy o klasické černé linky. Jsou tuhé se štětečkovým aplikátorem od značky MUA.

 
Používala jsem je cca nepřetržitě dva týdny a musím konstatovat, že jsem s nimi velice spokojená.
Dobře se s nimi kreslí a to já nejsem žádná odbornice na linky.
Naprosto báječně drží celý den i noc a neobtiskávají se, což beru jako velikou výhodu.

 
Jak vidíte, tak jsou skutečně černé a dá se nakreslit štětečkem, který je součástí balení širší a i užší linka. Pakliže použijete jiný štěteček, tak můžeme nakreslit i uzounké, ale mě tato šířka vyhovuje.
Líbí se mi, jaký matný finiš zanechávají.

 
Balení je mega praktické a oceňuji ho.
 
 
 
 
Linky na stejném principu mám ve své sbírce, ale bohužel se mi vůbec neosvědčily.
Více jsem o nich psala zde v článku.
 
 

 
Tyto linky Vám opravdu ráda doporučím.
 
A jaké linky máte rádi vy?? Nebo jaké by byly zajímavé na vyzkoušení??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...