neděle 24. května 2015

Vypotřebováno PODEVÁTÉ



AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás dnes u článku, který se bude zabývat spotřebovanými produkty.
Opět je toho poměrně hodně, tak se na to vrhneme. :-))


 
Začala bych u produktů o péči vlasů. Mám jich tady hned několik. Některé byly super, některé nikoliv.

 
Tato dvojice, která slibovala péči keratinu mě opravdu mastily vlasy a více dozvíte v článku ZDE.

 
Lak na vlasy od Loreal nebyl opravdu nic moc, více se dozvíte v článku ZDE.
 
Naopak Gliss kur šampon byl opravdu povedený a také na něj bude samostatný článek. Skutečné hedvábí ve vlasech.
 




Máme tady sprchové gely.
 
Dermacol Aroma Ritaul - více v článku ZDE.  Pro mě to bylo maličko zklamání.
 
Středomořský sprcháč od Palmoliv byl super, krásně voněl, pěnil, myl a hydratoval, takže spokojenost.
 
Balea sprcháč pro citlivou pleť mě příliš neoslovil, voněl jako dětský pudr, což mě příliš neláká.
 
Naopak sprcháč od značky Yves Rocher s vůní kávy byl úžasný, krásně hydratoval, pěnil a naprosto fantasticky voněl, mohu jen a jen doporučit.
 

 
Pěna do koupele Avon Mléko a med nebyla nic moc, asi jsem od ní čekala více.
 
Malinový deodorant od Balea mě zklamal, protože já miluji maliny a jejich vůní, ale jako deodorant se nechoval a dopotřebovali jsme ho v na toaletě.
 
Avon odličovač očí je naprosto super a více jsem o něm psala ZDE.



Tělové máslo Avon spa je perfektní.
 
Avon kakaový krém na ruce je perfektní a naprosto báječně voní.
 
 
Avon krém na ruce s vůní lotosu a kakaa a je také parádní.
 
 
Avon krém na nohy je super. 



Avon noční krém je dobrý, více jsem o něm psala ZDE.
 
Ryor oční krém byl byl dobrý, ale našla jsem lepší.
 
Dermacol vysoce hydratační krém, byl na noc prima, ale na den mi mazal makeup, více ZDE.
 





Balzámky na rty musím relativně  pochválit.
 
 
Jen Ta balea mi nevyhovovala, byla maličko lehce až perleťově zabarvená, ale dobře hydratovala.
 
Balea se skořicí je naprostá bomba a jsem z něj nadšená.
 
Kokosový od Yves Rocher byl také mým velkým oblíbencem.
 
 

 
 
Linky na oči od značky Rimmel se mi obtiskávaly a bohužel jsem je musela dát pryč.
Více se dozvíte ZDE.
 
Zelená maska s avokádem mě oslovila, ale po použití jsem měla nepříjemnou reakci, takže za mě bohužel nemohu doporučit, nic nedělala jen škodila.
 
 
 
 



A konečně se dostáváme k spotřebovaným produktům takového méně kosmetického charakteru.
 

 
Holítka značky Wilkinson používám ráda, ale zrovna tyto nejsou nejlepší. Mám po nich občas podrážděnou pokožku a neholí 100%, takže spíše nedoporučuji.

 
Naopak tento no name lak z Chorvatska ze supermarketu musím velmi vychválit.
Krásně kryl, dobře držel a ta barva mi opravdu seděla.

 
Zubní pasta je asi klasickou, čajové svíčky také...inu co dodat. :-))

 
Manžel vypotřeboval sprchový gel od Avovu Luck, který voněl báječně.
 
Osvěžovač na toaletu mě v této květinové vůni příliš neoslovil.
 
Tekuté mýdlo na ruce s vůní třešní bylo prima, ale znám i lepší.

 
Odličovací ubrousky Linteo byly naprostou katastrofou - více ZDE.
 
Vlhčené ubrousky od Vietnamců mám ráda a Ebelin bavlněné odličovací tamponky také.
 

 
 
Všechny tyto vosky mohu vřele doporučit, ikdyž se malinko rozcházejí v intenzitě vůně.
 
Sea Butter je asi nejméně výrazná, zato Maroccan argan oil a Cassis jsou výrazné a velice příjemné.
 
Mohu doporučit. 


 
Jupí jou,  jsme na konci.
 
Bylo toho hodně.
 
Pokud máte zkušenosti s některými z výrobků, budu ráda, když mi dáte vědět.
 
Krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...