úterý 9. června 2015

Báječné letní - osvěžující sprchové gely



 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článečku.
 
Dnes se zaměříme na letní sprchové gely od značky Yves rocher.

 
První sprchový gel, který Vám představím je tento krásně žluťoučký s vůní karamboly z Malajsie.
Karambola je obecně sladší druh ovoce, ale tento sprcháč voní krásně svěže a lehce sladce.
 



 
Výborně pění, je šetrný k pokožce, nevysušuje a pokožku zanechá hebkou a vláčnou.

 
Navíc se mi líbí jejich balení, které je typické právě pro tuto francouzskou kosmetickou značku.

 
Druhý sprchový gel, který jsem si oblíbila je s vůní sladkého pomeranče z Floridy.

 
Na Floridě jsem kdysi byla a musím říct, že sprcháč voní totožně s vůní jejich pomerančů.
Krásně svěže, ale i malinko sladce.
 
Pokožku příjemně umyje, zanechá čistou, hebkou vláčnou a krásně pění.
 
Navíc opět musím ocenit pěkné balení.

 
Tyto sprchové gely jsou na fotografii celé, tomu se prosím nedivte, ale já je již celé vyzkoušela v menším vzorečku, který jsem v prodejně YR dostala.




Tyto sprchové gely mi přijdou naprosto úžasné na letní období. Krásně pokožku umyjí, provoní a osvěží.

Vřele všem doporučuji.

A jaké sprchové gely máte v létě rádi Vy??

Přeji krásný a pohodový den.

papa E.


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...