pondělí 22. června 2015

Červnové úlovky z Teta drogerie.

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný pondělní den, doufám, že jste měli příjemný víkend.
 
Dnes se podíváme na nákupy, které jsem pořídila v Teta drogerii.

 
Na doporučení jedné blogerky jsem si pořídila černou řasenku od značky Miss spory, která má krásný kočičí motiv, inu řekněte sami, není pěkná? :-))

 
 
Jedná se o řasenku z řady Studio lash.
 
Řasenka slibuje, že řasy, natočí, zahustí a prodlouží.
 

 
Má lehce zahnutý umělý kartáček, je malinko menší.

 
Já nepatří k velkým příznivcům umělých kartáčků, ale uvidíme, třeba mile překvapí.

 
Tuto kosmetičkou značku Ellie jsem viděla poprvé, tak jsem si řekla, proč nevyzkoušet odličovač očního make-upu.
 
 
 
Tento odličovač je velice finančně dostupný a slibuje čištění pleti, tonizaci pleti, péči o pleť a také slibuje speciální péči.


 
Má docela takové příjemné balení, ale zase ničím neuchvátí. Produkt mi přijde malinko tekutějšího rázu.

 
Melounovému sprchovému na léto jsem prostě nemohla odolat.
 
 
 
Jedná se tedy o sprchový gel s vůní vodního melounu od kosmetické značky Dermacol z řady Aro.ma Ritual

 
Jedná se tedy o jemný sprchový gel s melounovým extraktem. Produkt je příjemně červeně zabarvený.

 
Loreal Elseve šampon na vlasy, jsem si pořídila, protože jsem minule s jeho kolegou byla velice spokojená, proto jsem sahla po této růžové variantě.

 
S leskem vlasů mám obecně trochu problém, proto jsem si vybrala tento, který má napomoct oslnivému lesku.

 
Slibuje křišťálový lesk a neuvěřitelnou hebkost, inu také uvidíme. :-)

 
Pistácie mám velice ráda, proto jsem si pořídila i toto tělové mléko.

 
Moc se mi líbí krásné zelené balení. Po pistáciích příliš nevoní, ale uvidíme, jaké bude.

 
Jedná se tedy o hydratační, zvláčňující  tělové mléko s pistáciovým olejem.

 
No a jako poslední produkt, který jsem si z Teta drogerie odnesla, je tato maska od pro mě neznáme značky Ellie.

 
Jedná se o pleťovou masku proti vráskám s Q10. Pytlíček poslouží na dvě aplikace.

 
Když jsem se vracela do kanceláře, tak mě potkala jedna osoba , dle mého soudu to byla Indka a navlíkla mi na ruku korálky a do ruky vtiskla tuto kartičku.

 
 
Poté mi ukázala tabulku, s podpisy, která vypadala, jako petiční arch, tak jsem tam napsala své křestní jméno a dala jí 50Kč.

 
Moc mi děkovala a popřála mi krásný den.

 
No a to byly moje nákupy.
 
Pokud máte s nějakými výrobky zkušenost, budu ráda za Vaše postřehy.

 
Přeji Vám krásný a pohodový den .
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...