neděle 21. června 2015

Drogérkový čistič štětců.



AHOJ, AHOJ,

 
Sice si možná řeknete, že jdu s tímto článkem s křížkem po funuse, ale já si tak nepřijdu.
Konečně Vám mohu sdělit své poznatky od novinky z Dm drogerie Ebelin čističe štětců.
 
 
 
Tento čistič jsem si pořídila na základě takové blogové euforie, ale i z toho důvodu, že je cenově dostupný a prostě jsem ho chtěla vyzkoušet .
 

 
Příjemné balení, střička funkční...jen se prosím nedivte, že mám tolik málo spotřebováno produktu, již jsem ho pro Vás testovala ... mám druhé balení.

 
Jedná se tedy o produkt, který obsahuje alkohol, který se dá použít přímo na štětce, co jsem i zkoušela, ale více mi osvědčilo nastříkat produkt na ručníček a poté "šmrdlat" štětcem, než je čistý.
 

 
Čistí opravu překvapivě velice dobře, ale malinko více ubývá, takže je dobré si hned vzít nejlépe a akci dvě balení.

 
Tady vidíte, jak jsem vyčistila svůj štětec na tvářenku. Dobré zkušenosti mám i s čištěním štětců od korektotu a make-upu.

 
Tady vidíte, sice lehce, jak byl štětec
lehce zašpiněn od tvářenky, ale hnedle byl vyčištěn.
 

 
Moje nová dvojka, kterou tak ráda používám.
 
Ale pořád se snažím štětce přát v šamponu, každý týden.

 
A jak čistíte své štětce Vy??
 
 
Krásný a pohodový den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...