středa 17. června 2015

F - F a Tesco nákupy

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska odpoledne jsem se šla projít, cestou jsem zavítala i do bankomatu  a tak to dopadlo.
Protože já si zakazuji platit kartou, pak jsem nekontrolovatelná.
Máte to také podobně?? :-))

 
Šla jsem do blízkého nákupního střediska OC Nový Smíchov.



Kde jsem neodolala těmto šatům. Jsou pouzdrové, takové klasické, do zimy i tepla a navíc mi opravdu sedí. Nevěřím, že se vejdu do 34řky velikost, když jsem od nového roku přibrala celkem 9Kg...podotknu díky předešlé nemoci a léčbě. Ale nejsem na své váze. Mám víc.
 

 
Materiál velice příjemný s podšívkou, velmi šik a takový klasický a elegantní, který já pro jisté příležitosti vyhledávám.
 
Šaty mě v akci vyšly na 700Kč.

 
Detail zašité kapsičky na bocích.

 
 
A takto vypadají na mě ... co říkáte?? :-))
 
 



 
 
 
Krásné a já se v nic cítím velice dobře a už se moc těším až si je vezmu na Vídeňský koncert.

 
Drogerii jsem samozřejmě nemohla minout, to bylo to, proč jsem do Tesca šla.

 
Díky odhalení tajemných lahviček na vlasy jsem si vzala tento šampon, který byl navíc v akci.
Jedná se o šampon pro objemnější a hustší vlasy, což zrovna já nepotřebuji, ale uvidíme.


Další produkt od Gariner je maska na pleť.
Jedná se tedy o SAMOHŘEJIOU PLEŤOVU MASKU s efektem pro omezení poru se zinkem.


 
Toto balení je na dvě použití, což mi vyhovuje. Minimálně na vyzkoušení.
Celkově vzato mám značku Garnier ráda, krom micelární vody.

 
Colossal go extreme volume - voděodolná, tu jsem si pořídila na doporučení jedné blogerky.

 
Kartáček pro mě překvapivý, ale klasický, který mám ráda a uvidíme, jaké budu mít řasy.

 
A posledním produktem, který jsem si odnesla je lak na nehty od značky Esence z řady The Nudes.
 
Tento pískový mě oslovil nejvíc.

 
Co já jsem vyčetla, tak já ho mám v odstínu 04.
 
 
Také máte takové nálety drogerie ??
 
Krásný den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...