středa 24. června 2015

Garnier řada Pure

 
 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den a dnes se opět budeme věnovat kosmetické značce Garnier, kterou já mám velice ráda a řadě Pure. Jedná se o čistící řadu, převážně na mastnou a problematickou pleť.
Já mám takovou spíše suchou pleť, která potřebuje hodně hydratovat, ale zároveň také pravidelně čistit. Mám širší pory na bradě a nose, ale řádným čištěným a péčí se nemastí.

 
Tento produkt MUSÍM VYCHVÁLIT.
Jedná se tedy o Pure 3 v 1 tedy o gel, peeling a masku.
Vše jsem vyzkoušela a nejvíce mi vyhovuje, jako peeling.
Je jemný, neagresivní, příjemně lehce mint až svěže voní, nevysušuje pokožku a zrníčka má jemná, ale taková, že odvedou svou práci.

 
Jak jsem zmiňovala, tento produkt, můžete použít hned na tři způsoby. Každý si najde to své.

 
Zde vidíte konzistenci, která je taková krémová a dobře se mis ní pracuje, ne se malinko hůř smývá.



Primárně je určen pro smíšenou až mastnou pleť a zabraňuje tvorbě lesklých míst na obličeji, což mohu potvrdit.
 

 
Balení je takové klasické, ale přitom hezké a zajímavé.

 
Garnier Pure SAMOHŘEJIVÁ PLEŤOVÁ MASKA NA OBLIČEJ.
Musím říct, že si toto "vzorkové" balení kupuji pravidelně.
 



 
Maska se malinko hůř nanáší, ale je krémová a pleť skutečně vyčistí a dodá jí takový zářivější vzhled i po prvním použití.
Masku jsem si pořídila ve "vzorkovém balení" a pak jsem několik vzorečků dostala od kolegyně, tak proto je tady vyfocen "vzoreček", ale mám jich tolik, že by vystačily na dvě plné balení masky.

 
 
Pleť je po použití krásně jemná a rozzářená. Nezanechává žádné zarudlé flíčky či mapy.
Jen pozor, aby jste si ji dobře smyli z obličeje, pozor na oblast přechod pokožky s vlasy.

 
Co se týká hřejivosti, tak skutečně malinko na obličeji hřeje, ale není to nic zásadního a mě to není nepříjemné.
 
OPĚT MOHU JEN A  JEN DOPORUČIT.
 
 
No a jak se staráte Vy o svou pleť?? Máte také rozšířené pory??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...