sobota 27. června 2015

Jak se dá jednoduše a rychle opravit oční stín, pudr nebo tvářenka.

 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního takového kreativního článku.
Před nějakou dobou jsem byla oslovena slečnou, která mi nabídla různé kosmetické produkty, mimo jiné i tuto tvářenku.
 
 
Nabídla mi tvářenku od asijské kosmetické značky Missha v barvě Pink Wave, musím se přiznat, že jsem poměrně odolávala a váhala zvláště pak, díky té pro mě až moc růžové barvě.

 
Inu tvářenka ke mě poštou připutovala takto poškozená. Posuďte sami, co ta pošta s balíčky prostě dělá, já nechápu.
 

 
Rozhodla jsem se ji opravit. Na všemocném googlu jsem našla návod.
Tedy produkt rozmělnit a opravit alkoholem.

 
Tvářenku, nebo její zbytky jsem vsypala do igelitového pytlíčku.
 

 
A začala mačka a rozmělňovat, aby vzniknul jemný prášek.

 
Na tento prášek jsem dala pár kapek alkoholu, v mém případě Alpy a začal proces mísení.

 
Na pomoc jsem si vzala klasické párátko.

 
Vytvořilo se mi takové konzistentní bahýnko.

 
Když se vše dobře rozmíchá a složky se zcelí, tak je z toho konzistentní hmota.

 
Tohoto relativně hladkého a jednotného povrchu jsem docílila klasickou čajovou lžičkou, kterou jsem celou kašičku zarovnávala.

 
Je potřeba nechat měkkou směs nechat uschnout a hlavně nechat vyprchat alkohol. ...
 
 
 
což v případě mém použití Alpy trvalo přes noc.
 
A nyní vidíte, jak produkt relativně souměrně zaschl. Jen upozorním, že takovou to opravu jsem dělal poprvé a s výsledkem jsem spokojená.

 
Kdyby Vás zajímalo, jakou barvu mám tvářenka, budu jen ráda.
 
Krásný a poklidný den Vám přeji.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...