úterý 16. června 2015

Levandulový krém, který zanechá Vaší pleť sametově hebkou.

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, ve kterém se budeme věnovat NAPROSTO BÁJEČNÉMU PLEŤOVÉMU KRÉMU RYOR S VŮNÍ LEVANDULE.
 

 
Pořídila jsem si ho na Interbeauty velethu za cca 110Kč.
Byl mi doporučen, jako novinka.

 
Jedná se tedy o :

Hydratační krém s levandulí

 

Jemný, lehce vstřebatelný krém na bázi tekutých krystalů s obsahem přírodní levandulové silice z francouzské Provence, která je ideální pro relaxaci, zklidnění mysli i unavené pleti.  Komplex aktivních látek zajišťuje vysokou hydrataci pokožky.
 
- obsahuje také  jojobový, makadamový olej, vitamin E a panthenol
- vhodný pro denní i noční péči
- pro normální i smíšenou pokožku 
- pro všechny věkové kategorie
- aplikace je možná po celý rok

 
Balení je takové klasické pro tuto naši značku, aplikátorek je praktický a díky němu dostanete dostatek produktu.

 
Krém je lehce více tekutý, což mě nemile překvapilo, ale při první aplikaci mě tento krém ujistil v tom, že je naprosto báječný.

 
Nádherně hydratuje, na pleti vytvoří opravdu sametový povrch.
Krásně hydratuje, vyživí pleť a nezanechá ji mastnou a všechen produkt se báječně do pleti vstřebá.
K tomu ta úžasná lehká levandulová vůně.
Také máte tak moc rádi vůni levandule??

 
Prostě a jednoduše tento produkt MUSÍM JEN A JEN VYCHVÁLIT.
Pro to, co dělá s pletí, jak nádherně voní a jak báječně působí na moji pleť.
 
A jaké produkty od naší značky Ryor máte rádi VY??
 
Přeji příjemný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...