sobota 13. června 2015

Moje nové vosky Yankee Candle



AHOJ, AHOJ,

Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
Dnes se s Vámi podělím o mé nákupy květnových vosků Yankee Candle.

 



 
Celkem jsem si pořídila čtyři vosky, jak mi paní milá prodavačka sdělila, tak tři z nich jsou novinky.

 
Tak tedy A CHILD WIS - krásný zelenkavý vosk, který voní tak svěže, nevině, ale i tak čistě.
Vřele doporučuji.

 
Tuto vůni vosku snad netřeba představovat.
Úžasná vůně Levander - čili levandule je naprosto fantastická.
Miluji vůní levandule, moře a Francie.

 
Navíc ta nádherná barvička, no posuďte sami.

 
No a předposlední pán na holení je novinka Pain Au Raison - voní opravdu jako čerstvě upečené sladké pečivo. Tak domácky, tak příjemně tak teple.
Vnáší domů teplo a pohodu.

 
Hned  mám chuť na kávu a nějaký sladký zákusek či pečivo.

 
A jsme na konci...tradá... Wild Sea Grass - opravdu voní venkovem, mořem a trávou, ideální pro krásný svěží večer. Moc se mi líbí samolepka a i samotná barva vosku.

 
Toto jsou mí čtyři favorité pro měsíc květen, snad je stihnu všechny vypálit.
 
Jak jste na tom Vy s vosky?? Pálíte i přes jako a léto??



Mějte příjemný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...