čtvrtek 25. června 2015

Nejvoňavější sprchový gel, který jsem kdy vyzkoušela....:-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
Krásný den Vám přeji. Prostě jsem si nemohla pomoct a musím Vám představit tento báječný sprchový gel, který má v sobě snad část parfému, protože tak nádherně voní.
 

 
Jedná se o sprchový gel z řady Balea  z limitované edice. Obávám se, že ho již v drogerii neseženete. Matně si vzpomínám, kdy jsem ho koupila.
Krásné balení oceňuji.

 
Voní tak neodolatelně, smyslně, svěže, ale i malinko těžce.
Na pokožce ho cítím celý večer i noc...po večerním sprchování.
Přehluší i tělovou emulzi, ale musím říct, že se to vůbec netluče.
Jsem z něj jednoduše na větvi ... jak se tak říká.

 
Jedná se tedy o sprchový gel o obsahu 300ml s vůní lilie a černé maliny.
Jak jsem již psal, je to naprosto fantastická vůně.
Dobře pění, je šetrný, ale já se po něm musím namazat, ale není to potřeba po každém použití.

 
Tato limitovaná edice se opravdu vydařila, jen mě mrzí, že jsem si jich nevzala víc, jistě bych je užila.
Kéž by tuto limitku zopakovali.
 
A jaké limitované edice máte rádi Vy??
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...