středa 17. června 2015

Příjemný lehce zabarvený balzámek na rty

 

AHOJ, AHOJ,

 
Doufám, že se máte dobře ....??
 
Ráda bych Vám představila můj lesk, který s sebou nosím ve své kosmetické taštičce.

 
Jedná se o lesk na rty od značky Dermacol, který je takový lehký, ikdyž se zprvu nezdá.
Já obecně tuto barvu mám velice rád, jde o lehce vínovo, fialovo, růžovou, kterou mám velice ráda a sedne mi.
Tuto barvu jsem měla nebo mám u několika výrobků, typu lesk, lak na nehty, rtěnka, tekutá rtěnka atd.

 
Lesk mám v odstínu 6 a je to doslovně TŘPYTIVÝ LESK NA RTY.
Kupovala jsem ho v Tescu za výhodnou cenu cca 60Kč, pokud si dobře vzpomínám.

 
Lesk je to velice příjemný, nelepí, je jemný a i hydratuje, ale není příliš pigmentovaný a musí se častěji obnovovat. Ideální na klasické denní či nenápadné nošení.
 

 
Aplikátorek je takový maličký, malinko tvrdší, ale díky jeho úzkosti se s ním dobře vykreslí kontura rtů, což mě přijde naprosto super.

 
Jak vidíte, barvička je to naprosto krásná, ale abych tohoto swatche docílila, tak jsem musela přejet cca 3x. Opravdu se nebojte, není příliš pigmentovaný.

 
Na mých rtech vypadá asi takto.
Omluvte prosím fotku, neumím se prostě fotit, nedělám to často, ani ráda. :-))



 
Velice se mi líbí placaté balení, které mě vlastně natolik zaujalo, že jsem si tento balzámek pořídila, aniž bych si ho swatchla, jelikož si touto barvou  jsem jistá.

 
A jaké balzámky máte rádi VY? Více či méně pigmentované??
 
 
Pohodový den Vám přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...