čtvrtek 18. června 2015

Prima sprchové a koupelové gely

 

AHOJ, AHOJ,

 
Já bych Vás chtěla přivítat u dnešního článku, kde se zaměříme na prima sprchové a koupelové gely odz značky Yves rocher, které jsem si nedávno pořídila a pro Vás ozkoušela. Jen chci upozornit, že toto je moje druhé balení, takže píši recenzi ze zkušenosti, ikdyž  balení jsou naprosto nová a neotevřená.

 
Nebyla bych to já, kdybych mě nezaujal výrobek s vůní kokosu.
 
Ano, jedná se tedy o sprchový a koupelový gel s kokosovým ořechem z Malajsie.

 
Voní naprosto dokonale, tak krásně po kokosu, ale přes se nejedná o extra výraznou vůni, ale takovou příjemnou.
Skvěle pění, k pokožce je velice přívětivý a jemný a dobře hydratuje.

 
Další moje taková libůstka a to jsou maliny, které mám jako ovoce velice ráda a jejich vůní naprosto zbožňuji.
 

 
Jedná se o sprchový a koupelový gel z bio malin. Voní naprosto kouzelně, dobře pění, ale oproti tomu kokosu trochu méně hydratuje.
 
Oba produkty jsem měla ve zmenšené variantě, které je běžně dostání v obchodech Yves Rocher.

 
Máte také rádi nějaké své vůně sprchových gelů či tělových mlék, ke kterým se stále vracíte??

 
Celkově musím zhodnotit, že kosmetika od francouzské značky Yves Rocher mě oslovila a také mi sedí.
 
Budu ráda za Vaše postřehy a tipy.
 
Krásný den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...