čtvrtek 4. června 2015

Řasenka, která dělá krásné řasy.




 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Dnes Vás zdravím u článečku, kde se podíváme na moji novou, ale okamžitě oblíbenou řasenku, která mi dělá neskutečně krásné řasy.
 
Řasenka je v blogosféře známá.
 
Tuto žlutou Maybelline Colossal go extreme volum jsem již jednou měla, ale né v této voděodolné variantě.
 
Tato má i jiný kartáček, ale obě měly klasický a ne umělý, které mi nevyhovují.

 
Balení klasické pro Maybelline a líbí se mi,  že modré písmena značí právě tu voděodolnost.

 
Kartáček konický a poměrně velký.
Klasické kartáčky mi obecně více vyhovují než-li umělé.
Tento dělá neskutečně krásné řasy.

 
Foto není nic moc, ale omlouvám se, neumím se lépe vyfotit.

 
Není to zcela jambo kartáček, ale je opravdu větší a praktický.
Pracuje se mi s ním dobře.
 
Řasenka krásně řasy prodlouží, zahustí, neslepuje, neopadává, nedrolí se .... no já jsem z ní naprosto nadšená.



 
Cena okolo 200Kč, ale ve slevě se dá pořídit levněji.
 
Máte také z touto řasenkou zkušenost??
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...