úterý 23. června 2015

Soutěž podruhé :-)))

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Je mi potěšením vyhlásit již druhou soutěž. Jelikož můj počet čtenářů a čtenářek vzrostl, což mi  dělá velikou radost a také mě moc těší Vaše milé komentáře, tak jsem se rozhodla uspořádat již druhou soutěž.

 
Nyní se podíváme, o co budeme soutěži.

 
Snažila jsem se balíček tak různorodě namixovat, aby si tam každý našel to své, pokud možno. :-))
 
Vos YC nesní chybět a vybrala jsem Vám tento s krásnou jemnou květinovou vůní - vůní růží.
 
 
Sůl do koupele od nové řady Luxury BAlea.

 
Tělovou emulzi s vůní vanilky a lesních plodů a také micelární vodu Garnier z řady Pure, kterou mohu jen pochválit.

Sprchový a koupelový krém s vůní kokosu od značky Yves rocher a 60ti vteřinový lak na  nehty od značky Rimel.

 
Pohledy, kterou mohou sloužit jako přání, neboť osahují i znamení zvěrokruhu.

 
Větší textilní tašku, která se hodí pro všechny případy.

 
 
Soutěž potrvá od 23.6.2015 do 30.6.2015.
 
Výherce vyhlásím zde na blogu a na FB.
 
Co pro výhru je třeba udělat:
 
Sledovat mě na blogu Zde.
 
Sledovat mě na FB Zde.
 
Případně mě najdete i na Instagramu Zde.
 
Dolů do komentáře mi dát svůj mail a napsat mi, jaké články se Vám u mě líbí a jaké byste uvítali.
 
 
 

 
 
Přeji hodně štěstí.

 
Krásný a pohodový den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...