pondělí 29. června 2015

Super tonikum na pupínky z dogerie...

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás pěkně u dnešního článečku, kde se pověnujeme Clean & Clear Blackhead Clearing.
Tuto čistící vodu s alkoholem jsem si pořídila na doporučení mých oblíbených blogerek v Teta drogerii.
 
Jen pro připomenutí, já nemám mastnou pleť, spíše sušší, ale mám rozšířené pory, které si pravidelně čistím a na dezinfekci používám čistící pleťové vody.

 
Pleťová voda proti černým tečkám působí již od 1. dne. Odstraňuje mastnotu, nečistoty a odumřelé buňky, a to i ty, které se usazují hluboko v pórech a mohou vést ke vzniku komedonů (projevujících se černými tečkami). Navíc obsahuje látku, která pomáhá předcházet jejich opětovnému návratu. Díky zklidňujícím látkám je tato voda dostatečně jemná pro každodenní použití.

 
Clean & Clear Blackhead Clearing je čistící pleťová voda speciálně vyvinutá pro účinný boj s černými tečkami. Pomáhá je redukovat tím, že odstraní mastnotu, odumřelé buňky a nečistoty uvězněné hluboko uvnitř pórů. Účinná látka v podobě kyseliny salicylové je známá pro svůj blahodárný účinek na problematickou pleť. Rostlinné extrakty z heřmánku či aloe vera pleť viditelně zklidní a zanechají ji hebkou a vláčnou. Denním používáním dosáhnete výrazné redukce tvorby pupínků.

 

Účinky:

  • šetrně čistí pleť
  • redukuje černé tečky
  • stahuje póry
  • zklidňuje a zjemňuje pleť

 

Složení:

  • extrakt z heřmánku – zklidňuje, redukuje zčervenání
  • aloe vera – hydratuje
  • bisabolol – protizánětlivé účinky
  • panthenol – zjemňuje a hydratuje
  • kyselina salicylová – protizánětlivé účinky, tlumí nadměrnou produkci mazu



Tuto vodu používám cca 1x až 2x do týdne. Malinké množství si nanesu na klasický vatový tamponek a pleť jí vyčistím.
Lehce pálí a stahuje, ale na to jsem u pleťových vod s obsahem alkoholu zvyklá.
 

 
Musím říct, že tato pleťová voda za mě rozhodně ANO. Je srovnatelná s mou oblíbenou řadou.

 
 
No a jak Vy bojujete s černými tečkami??
 
 
Přeji Vám příjemný a ničím nerušený den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...