neděle 12. července 2015

BB krém Yves Rocher

 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 

Vítám Vás u nového článku a doufám, že se máte dobře.
 
Nyní se podíváme na nový BB krém Yves Rocher.
 




 
Tento BB krém jsem si pořídila na doporučení jedné mé známé z FB.
 
Má pěkné balení a příjemnou pumpičku.



BB krém má SPF 20, což chválím a přijde mi to pro léto i velice praktické a šetrné pro pleť.
 
Tento produkt stojí mezi 250-350Kč.
 
 


Prodává se pouze v jednom barevném odstínu.
Malinko jsem váhala, když jsem viděla barvičku, která je malinko oranžovější.




Ale když se produkt dobře zapracuje, tak mi docela sedí a splyne s pletí.
Je vhodný pro normální spíše možná i pro sušší pleť.
 


Musím říct, že mě BB krém bohužel nevyhovuje, protože se mi rychle ztrácí z pleti a tvoří se mi na obličeji nevzhledné mapy.
 
Testuji ho přes měsíc a pořád to samé.
 
Bohužel je tomu tak, ikdyž použili bázi pod ma-keup.
 
 


Je mi líto, ale za mě tento produkt opravdu nemohu doporučit.
 
Asi ho pokusím někomu udat, aby ho vyzkoušel.
 
 

 
A jaké BB krémy máte rádi Vy??
 
Přeji Vám pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...