pátek 31. července 2015

Je libo bázi pod oční stíny..................



AHOJ, AHOJ,

 
 přeji Vám krásný a ničím nerušený den.
 
Dnes se podíváme na bázi pod oční stíny, kterou jsem si pořídila na základě doporučení několika blogerek.
 
 
 
Jedná se o bázi krémovou od kosmetické značky Avon.

 
Balení má takové klasické, skleněné a je docela maličké.



Samotná báze má barvu světlého korektoru.

 Báze ne jméno light beige.


 
Je příjemně krémová, dobře se mi s ní pracuje, pěkně se vstřebává a na ruce vypadá takto. Tato korektorová barvička je super na zakrytí různých pigmentových skvrneck na očních víčcích a nebo na popraskané žilky.

 
Stíny mi s ní krásně vydrží celý den, zkoušela jsem stíny více i méně pigmentované, matné i se šimerem, prášivé, zapečené, ale i krémové a prostě musím říct, že je to zatím moje nejlepší báze.

 
Třeba tento Dermacol stín je špatně pigmentovaný, hodně práší a na oku mi nikdy nevydržel s žádnou jinou bází, jen s krémovým očním stínem a to ještě ne celý den.

 
S touto bází mi krásně vydrží celý den. Prostě na této bázi vydrží levné, ale i dražší oční stíny.



Tady se můžete podívat, jak zmiňovaný oční stín Dermacol vypadá bez báze - vlevo a vpravo s bází.
 
 
 
Takže za mě mohu tuto bázi jen a jen doporučit.
 
 
No a jaké báze máte rádi Vy a znáte tuto?? Máte s ní zkušenosti??
 
 
Přeji krásný den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...