pátek 24. července 2015

Letní peelingování :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
Moji milí přeji Vám krásný a ničím nerušený den.
 
Dneska se budeme věnovat letnímu PEELINGOVÁNÍ.

 
V létě se člověk více potí a díky teplu mu sem tam i otečou končetiny a mě se svědčilo končetiny promasírovat a opeelingovat.

 
Nyní Vám představím své dva oblíbence.

 
Peeling na chodidla od Avonu z nové řady Foot works s báječnou vůní ananasu.

 
Má krásné balení, naprosto úžasnou vůní a co se týká konzistence, tak ta je taková spíše gelovější s většími částečkami, pro chodidla naprosto báječná.
 
 OPRAVDU MOHU VŘELE DOPORUČIT.

 
Na tělo používám PEELING OD BALEA  z limitované edice s vůní citronu, limetek a plnotučného mléka.

 
 
Moc se mi líbí balení, cena poměr kvalita je také parádní.

 
Voní lehce po citronu, má krémovou konzistenci a zcela malé částečky, které neodřou mou citlivou pokožku těla, ale krásně prokrví, osvěží a zbaví únavy.
 
OPĚT MOHU JEN A JEN DOPORUČIT.

 
K létu patří osvěžení a pro mě tyto dva peelingy opravdu jsou.
 
 
A jak bojujete Vy proti únavě nohou a na podporu svěžesti.
 
 
Přeji Vám příjemný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...