pondělí 13. července 2015

Moje linkování :-))

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u nového článku, kde se podíváme na to, jak a čím si dělám oční linky.

 
Mým prvním linkovačem byl tento tmavě-hnědý fix od Avonu v názvu Super extend liquid eve liner.

 
S fixem se mi dobře pracuje, jen jeho sytost není příliš vysoká, hnědá barvička je dobrá na přirozenější líbení nepůsobí tolik tvrdě.



Dá se jím vytvořit jak silnější, tak i slabší  linka. Není sice voděodolná, ale překvapivě se mi neobtiskává a vydrží mi na víčku celý den.
 
 

 
Na doporučení jedné blogerky jsem si pořídila tyto tekuté oční linky Essence, které jsou voděodolné.

 
Jedná se o takové maličkaté balení, které je i cenově výhodné.

 
Má příjemný tenký štěteček, který je příjemně mokrý, jen jedna štětička mi tyčí jinam, ale naučila jsem se s ním manipulovat.

 
Linky dělá moc pěkné, jak tenké, tak i tlustší. A barvička je čenočerná.
 
Mohu potvrdit voděodolnost. Krásně mi na oku vydrží celý den.
 
 
 
Nedávno zakoupená tužka na oči od značky Essence eye pencil opět voděodolná.

 
Jedná se o klasickou kajalovou tužku, která se neořezává, ale vysouvá.

 
Balení má klasické, plastové. Tužka je příjemně měkká, dobře se mi s ní pracuje a i pěkně dotahuje ocásky.

 
Barvička je opravdu krásně černá, jen se mi již 1x obtiskla, ale musím uznat, že byl extrémě teplý den.
 
 
Tyto gelové linky od značky MUA jsem dostala a jsou moc dobré.
 
Psala jsem na ně samostatný článek ZDE

 
No a to byly moje linkovací zvyky a produkty.

 
Také si líčíte linky, zajímalo by mě čím??
 
Co preferujete??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...